File name: Problemes matematiques 3 primaria pdf
Rating: 4.6 / 5 (2939 votes)
Downloads: 8088
Download link: >>CLICK HERE<<
Consisteix en una col·lecció de problemes matemàtics senzills elaborats com a una presentació depantalles que guia a l’alumnat. Mentre l’alumnat resol el problema a la ActivitatLlengua castellana. Recurs de Música per 3r PRI. Recurs per PRIRecursos mú Documento A les UMA les CResol els problemes. Problemes mentalsFicha interactiva Resolució de problemes ficha interactiva y descargable. En aquesta pàgina (), trobareu moltes altres activitats i jocs per dur a terme. Quants gelats va comprar en total? Si han repartit els kg en sacs dekg, quants sacs han omplert? Documento Microsoft Word KB. Descarga. Cada problema té els apartats propis de la seva resolució: enunciat, dades, operacions, fórmula; raonament lògic, resultat. Més gran, més petit, igual (1r i 2n repàs). Tira numèrica (1r)A una botiga de congelats, el meu pare va comprar per la meva festa d’aniversaricaixes de gelats ambgelats a cada caixa. Problemes mentalsFicha interactiva Resolució de problemes ficha interactiva y descargable. A primer ho hem començat a fer els darrers dies. un grup de voluntaris ha recollit kg de fulles seques d’un bosc per prevenir els incendis. Jo tinc € menys que el l 3 Nom DataEncercla en cada casEscriu el signe segons corresponguiOrdena els nombres i escriu el signe corresponent. PROBLEMES El meu germà té €. Puedes hacer los ejercicios online o descargar la ficha como pdf Recurs per 3r PRIProblemesdoc. Una botiga de material de muntanya fa una comanda de parells de botes a € cada parell, anoracs a € cadascun i ulleres de sol a€ cadascuna problemes amb el Powerpoint. Recorda Per comparar nombres de cinc xifres, es comparen successivament les desenes de miler, les unitats de miler, les centenes, les desenes i les unitatsEscriu els nombres que s’hi indiquen ActivitatRECURSOS NOUS: Sumes i restes (1r i 2n repàs). Puedes hacer los ejercicios online o descargar la ficha como pdf Reforç i ampliació Matemàtiquesés una obra col·lectiva concebuda, creada i realitzada al Departament de Primària Illes Balears/Santillana Educación, S. L Dossier d’estiu de Matemàtiquesè d’Educació Primària.