File name: Ex-19 pdf
Rating: 4.5 / 5 (2298 votes)
Downloads: 16610
Download link: >>CLICK HERE<<
Get a residence permit for your non-EU family member in Spain with Modelo EX Our tutorial video helps. ITS PURPOSE IS TO FACILITATE FILLING THE OFFICIAL FORM. THIS IS NOT AN APPLICATION FORM. EX Residence Card Application for an EU Citizen Family Member (Royal ree /) Spaces for registration stamps. Apply now for an EU Family Member card! THIS IS NOT AN APPLICATION FORM. TO APPLY FOR ANY OF THESE PERMITS YOU MUST USE THE OFFICIAL SPANISH VERSION FORM Familiar de trabajador comunitario que ha adquirido la residencia permanente Descendienteaños a cargo o incapaz Viudo/a de ciudadano UE que ha fallecido como consecuencia de accidente de trabajo o enfermedad EXForm for Residence for Non EU Families of EU CitizensCitizens Advice Bureau Spain Download in PDF format Form EXof the Immigration Department, to apply for a residence card for a family member of an EU citizen in Spain. El Modelo EXes el formulario que se debe presentar para solicitar la tarjeta de residencia para los familiares de ciudadano español, de otro Estado miembro de la Unión Europea o de otro Estado que sea parte del Acuerdo sobre el Espacio Económico Europeo o Suiza, que no tengan la nacionalidad de uno de esos estados y cumplan los requisitos It is not legal advice but is provided freely to enable you to be Residence Card Application for an EU Citizen Family Member (Royal ree /) Spaces for registration stamps. ITS Familiar de trabajador comunitario que ha adquirido la residencia permanente Descendiente La información específica sobre trámites a realizar y documentación que debe acompañarse a este impreso de solicitud para cada uno de los procedimientos contemplados en el Solicitud de tarjeta de residencia de familiar de ciudadano de la UE (EXForm) Rate, amount and place of payment. Printed Model Rate Code See the amount of EXDownloadPlease note: The information provided is based upon our understanding of current legislation.