Forum's subscription has expired

Känner du till en bra firma?

• Jag började måla om vardagsrummet i helgen och tänkte att det skulle bli ett snabbt och enkelt projekt, men det gick inte alls som planerat. Färgen torkade ojämnt, och jag fick kladd på listerna. Nu börjar jag fundera på om det inte vore bättre att anlita en professionell målare. Har du någon erfarenhet av det, eller känner du till en bra firma?

• Jag känner igen mig helt! Jag försökte måla om köket förra året och stötte på samma problem. Till slut bestämde jag mig för att anlita Målare i Östra Stockholm, och de löste allt så smidigt. Resultatet blev mycket bättre än jag kunde ha gjort själv. De är verkligen värda att överväga om du vill ha ett proffsigt och snyggt resultat utan allt strul!

• Det är ofta mer komplicerat än man tror att måla om själv. Jag har också gjort samma misstag och insett att det faktiskt är bättre att lämna det till proffsen. Du slipper stressen och får ett riktigt bra slutresultat, vilket gör att du kan slappna av istället för att oroa dig över detaljerna.

Please login to reply this topic!